Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Om u snel en goed te woord te staan zijn wij op verschillende manieren voor u bereikbaar.

    Bellen of whatsapp: Op werkdagen van 9.30-18.00 via 06-25 08 18 55, whatsapp berichten mogen uiteraard altijd verstuurd worden.
    Per mail: info

    Door zo specifiek mogelijk te zijn met uw vraag kunnen we u sneller en beter helpen. Voeg daarom, als mogelijk, altijd uw ordernummer en/of artikel toe.

    Zie hieronder voor een reactie op de meest gestelde vragen, wellicht vind u hier al het gezochte antwoord.

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Klantenservice

    1.1 Wat is de garantie op het artikel dat ik aanschaf?

    Garantie is gelukkig in Nederland wettelijk goed geregeld. Daarom kunnen we u geruststellen, onze leveranciers hebben we niet alleen zorgvuldig gekozen, maar voldoen hier ook aan. Daarom geldt op de levering van onze goederen een garantietermijn van 2 jaar.

    Wat doen wij dan voor u:

    Wij zorgen dat u krijgt wat u verdient zonder daar moeite voor te hoeven doen. Wij nemen uw garantieclaim in ontvangst en zorgen dat deze, binnen het redelijke uiteraard, wordt geeffectueerd. In sommige gevallen kunnen we wellicht helpen een appel op coulance te doen.

    1.2 Hoe makkelijk is het om een artikel te retourneren?

    Heel makkelijk. Wij snappen dat bij een online aankoop het kan voorkomen dat u na ontvangst toch tot de conclusie komt dat u het product wilt retourneren. Daarom willen we dit vooral zo makkelijk mogelijk maken voor u. Want wij zijn tevreden als u dat bent. Dat vraagt iets van ons maar ook iets van u:

    Wat kunt u van ons verwachten:

    Als u het artikel in goede orde terugstuurd, dan regelen wij de rest en storten we direct bij ontvangst uw geld terug zonder moeilijke vragen of handelingen.

    Wat verwachten wij van u:

    Dat u het artikel in nieuwstaat terugstuurd, netjes inpakt en een emailbericht stuurt naar: [email protected] met het ordernummer.

    U mag het retourpakket sturen naar:

    Thuishulpmiddelen.nl
    Elsweg 9
    3848BA Harderwijk

    Retourkosten:

    Deze dient u zelf te voldoen bij het verzenden van het artikel.

    1.3 Wat is de levertijd van mijn bestelling en hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 24 uur te verzenden. In principe betekent dit dat u uw bestelling binnen 1-5 dagen ontvangt.

    We zorgen er bovendien met track&trace voor dat u direct ziet dat uw product is verzonden en ook te allen tijden kan volgen waar deze zich bevindt en wanneer deze wordt bezorgd.

    1.4 Worden bestellingen gratis verzonden?

    In principe proberen we artikelen inderdaad gratis te versturen. V

    Helaas moeten we voor bestellingen onder de 69,- EUR ervoor kiezen om de bestelkosten bij u in rekening te brengen. In dit geval worden deze kosten duidelijk toegevoegd voordat u afrekent.

     

    Voor leveringen in Nederland: 6,95 EUR

    Voor leveringen in België: 9,95 EUR

    1.5 Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

    Om u snel en goed te woord te staan zijn wij op verschillende manieren voor u bereikbaar.

    Bellen of whatsapp: Op werkdagen van 9.30-18.00 via 06-25 08 18 55, whatsapp berichten mogen uiteraard altijd verstuurd worden.
    Per mail: info

    Door zo specifiek mogelijk te zijn met uw vraag kunnen we u sneller en beter helpen. Voeg daarom, als mogelijk, altijd uw ordernummer en/of artikelnummer toe.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking